











Model:
SS84101Артикул:
Тарельчатая пружина SS20 для рулевой рейки нового образца SS20Виробники
SS20
80 грн
Виробник:
SS20
Код виробника:
SS84101
Артикул:
Тарілчаста пружина SS20 для кермової рейки нового зразка SS20
Тарілчаста пружина SS20 для кермової рейки нового зразка ВАЗ 2110-2112
- усуває одну з основних причин гуркоту рульової рейки.
- забезпечує легкість регулювання рульової рейки.
- витримує 500 000 циклів повного стиснення без усадки.
- низька вартість – відмінний ефект.
Відомо, що стукіт і шум від рульової рейки, закріпленої на передній панелі салону, порівняний і навіть перевершує шум від розбитої підвіски. Багато, аналізуючи шуми, намагаються усунути їх ремонтом чи заміною деталей підвіски.
У рейці нового зразка основною причиною шуму є механізм регулювання зазору в зачепленні вал-рейка, а точніше - тарілчаста пружина, що притискає вал до рейки.
Штатна тарілчаста пружина дуже швидко осідає до плоского стану і перестає виконувати свої функції. В результаті спроби відрегулювати рульову рейку виявляються безрезультатними.
Підтягнувши цю так звану «пружину», механік затискає кермо (кермо обертається дуже туго), а найменше послаблення регулювальної гайки призводить до появи люфта і, відповідно, до шуму.
Фахівці нашої фірми виготовили тарілчасту пружину з якісної пружинної сталі та зробили термообробку згідно з технічними умовами ТОВ НВП «Система Технологій». В результаті рульова рейка чудово піддається регулюванню та перестає стукати. А отримати цей результат можна ціною мінімальних витрат, купивши тарілчасті пружини SS20.
SS20
Код виробника:
SS84101
Артикул:
Тарілчаста пружина SS20 для кермової рейки нового зразка SS20
Тарілчаста пружина SS20 для кермової рейки нового зразка ВАЗ 2110-2112
- усуває одну з основних причин гуркоту рульової рейки.
- забезпечує легкість регулювання рульової рейки.
- витримує 500 000 циклів повного стиснення без усадки.
- низька вартість – відмінний ефект.
Відомо, що стукіт і шум від рульової рейки, закріпленої на передній панелі салону, порівняний і навіть перевершує шум від розбитої підвіски. Багато, аналізуючи шуми, намагаються усунути їх ремонтом чи заміною деталей підвіски.
У рейці нового зразка основною причиною шуму є механізм регулювання зазору в зачепленні вал-рейка, а точніше - тарілчаста пружина, що притискає вал до рейки.
Штатна тарілчаста пружина дуже швидко осідає до плоского стану і перестає виконувати свої функції. В результаті спроби відрегулювати рульову рейку виявляються безрезультатними.
Підтягнувши цю так звану «пружину», механік затискає кермо (кермо обертається дуже туго), а найменше послаблення регулювальної гайки призводить до появи люфта і, відповідно, до шуму.
Фахівці нашої фірми виготовили тарілчасту пружину з якісної пружинної сталі та зробили термообробку згідно з технічними умовами ТОВ НВП «Система Технологій». В результаті рульова рейка чудово піддається регулюванню та перестає стукати. А отримати цей результат можна ціною мінімальних витрат, купивши тарілчасті пружини SS20.
Reviews: 0
Немає відгуків про цей товар.
Questions: 0
No questions about this product.
Схожі товари