







Виробник:
ТЕК
Країна виробництва:
УКРАЇНА
Код виробника:
2101-2121-АЗ-2
Артикул:
Аварійне запалювання (АЗ-2) ТЕК
Аварійне запалювання (АЗ-2) ТЕК
Аварійне запалювання АЗ-2 для БСЗ (ВАЗ 2104-05-06-07-08-09, Таврія, Ока, Нива)
ТЕХНІЧНИЙ ОПИС
Аварійне запалювання АЗ-2 призначене для забезпечення працездатності системи запалення автомобіля при виході з ладу датчика Холла, для прогріву та сушіння свічок запалювання (рух у дощ та по калюжах), а також для перевірки працездатності електронного комутатора. Від аналогічних пристроїв відрізняється адаптацією сигналу для роботи комутатора у режимі аварійного запалення (висока потужність іскри). УВАГА! Швидкість руху в режимі аварійного запалення, що рекомендується, не більше 90 км/год, в режимі малих навантажень.
ІНСТРУКЦІЯ З ЕКСПЛУАТАЦІЇ
1. РУХ З НЕСПРАВНИМ ДАТЧИКОМ ХОЛЛА
1.1. Зняти роз'єм із розподільника запалювання
1.2. Підключити його до блоку аварійного запалення
1.3. Увімкнути запалення (стартер не включати), червоний індикатор, що світиться, свідчить про роботу приладу
1.4. Запустити двигун
? Рухатися зі швидкістю не вище 90 км/година.
2. ПРОГРІВ І СУШКА СВІЧОК ЗАПАЛУВАННЯ
2.1. Зняти з усіх свічок високовольтні дроти.
2.2. Зняти центральний провід із розподільника та підключити його до першої свічки.
2.3. Виконати пункти 1.1. та 1.2.
2.4. Включити запалення (стартер не вмикати)
При такому положенні проходить прогрівання свічки 1-го циліндра
(Прогрівати 1-2 хвилини).
Аналогічно зробити прогрівання інших свічок.
3. ПЕРЕВІРКА КОМУТАТОРА
3.1. Зняти Центральний провід з розподільника та встановити його на відстані 7 мм від кузова автомобіля.
3.2. Виконати Пункти 1.1. 1.2. та 1.3.
При включенні запалення засвітиться червоний індикатор і з'явиться характерний високовольтний тріск та іскра між дротом та кузовом автомобіля. Відсутність цих ознак свідчить про несправність комутатора
ТЕК
Країна виробництва:
УКРАЇНА
Код виробника:
2101-2121-АЗ-2
Артикул:
Аварійне запалювання (АЗ-2) ТЕК
Аварійне запалювання (АЗ-2) ТЕК
Аварійне запалювання АЗ-2 для БСЗ (ВАЗ 2104-05-06-07-08-09, Таврія, Ока, Нива)
ТЕХНІЧНИЙ ОПИС
Аварійне запалювання АЗ-2 призначене для забезпечення працездатності системи запалення автомобіля при виході з ладу датчика Холла, для прогріву та сушіння свічок запалювання (рух у дощ та по калюжах), а також для перевірки працездатності електронного комутатора. Від аналогічних пристроїв відрізняється адаптацією сигналу для роботи комутатора у режимі аварійного запалення (висока потужність іскри). УВАГА! Швидкість руху в режимі аварійного запалення, що рекомендується, не більше 90 км/год, в режимі малих навантажень.
ІНСТРУКЦІЯ З ЕКСПЛУАТАЦІЇ
1. РУХ З НЕСПРАВНИМ ДАТЧИКОМ ХОЛЛА
1.1. Зняти роз'єм із розподільника запалювання
1.2. Підключити його до блоку аварійного запалення
1.3. Увімкнути запалення (стартер не включати), червоний індикатор, що світиться, свідчить про роботу приладу
1.4. Запустити двигун
? Рухатися зі швидкістю не вище 90 км/година.
2. ПРОГРІВ І СУШКА СВІЧОК ЗАПАЛУВАННЯ
2.1. Зняти з усіх свічок високовольтні дроти.
2.2. Зняти центральний провід із розподільника та підключити його до першої свічки.
2.3. Виконати пункти 1.1. та 1.2.
2.4. Включити запалення (стартер не вмикати)
При такому положенні проходить прогрівання свічки 1-го циліндра
(Прогрівати 1-2 хвилини).
Аналогічно зробити прогрівання інших свічок.
3. ПЕРЕВІРКА КОМУТАТОРА
3.1. Зняти Центральний провід з розподільника та встановити його на відстані 7 мм від кузова автомобіля.
3.2. Виконати Пункти 1.1. 1.2. та 1.3.
При включенні запалення засвітиться червоний індикатор і з'явиться характерний високовольтний тріск та іскра між дротом та кузовом автомобіля. Відсутність цих ознак свідчить про несправність комутатора
Reviews: 0
Немає відгуків про цей товар.
Questions: 0
No questions about this product.
Схожі товари